#PrawdziweHistorie

Maria

Maria, Specjalista ds. Administracji

#zostanwdomu #Nidenszyjemaseczki #kronikaNiden04/2020

Sytuacja z epidemią koronawirusa zaskoczyła nas wszystkich. Z racji przestoju części naszych Klientów i zmniejszonej ilości pracy w Oddziałach postanowiliśmy dobrze wykorzystać ten czas i spożytkować go na własną produkcję maseczek ochronnych dla naszych pracowników.

Jako, że rekrutacja to nasz żywioł, postanowiliśmy profesjonalnie zabrać się do tematu i znaleźć w naszych szeregach osobę, która poradzi sobie z tym nietypowym dla naszej branży zadaniem. Wszak szycie setek maseczek w dobie światowej pandemii to nie lada wyzwanie!

Podchodząc do tematu z chłodnym profesjonalizmem, analizując dostępne zasoby ludzkie, chęci i zdolności manualne naszych pracowników wewnętrznych, zdecydowania na pierwszy plan wysunęła się kandydatura specjalisty ds. administracji - Marii z Katowic. 

Efektem akcji #Nidenszyjemaseczki było uszycie kilkuset maseczek ochronnych, które zostały rozdystrybuowane pośród naszych pracowników tymczasowych, pracowników biur i ich rodzin.

Na co dzień Maria pracuje w Oddziale w Katowicach, wspierając pracę Działu Operacyjnego w całej Polsce. Przygotowując dane do rozliczeń oraz monitorując proces zatrudniania cudzoziemców, czuwa nad prawidłowością procesów administracyjnych zachodzących w Oddziałach.

Przy okazji akcji #Nidenszyjemaseczki Marysia jak zwykle nas zaskoczyła i ujawniła swoje skrywane talenty. Jak zawsze aktywnie i z zaangażowaniem wykorzystała swoje zdolności zgodnie z bieżącymi potrzebami naszej firmy. Do tego duża dawka uśmiechu i dobrego humoru, którą zawsze gwarantuje, pozwala nam lepiej przejść przez ten trudny czas. Dziękujemy Marysiu!

Mateusz, Uczeń

#pracadorywcza, #pracasezonowa

Do Niden trafiłem po raz pierwszy 2 lata temu. Byłem wówczas w IV klasie technikum i postanowiłem wspólnie z kolegami po raz pierwszy samodzielnie na nie zarobić pracując sezonowo. Moje pierwsze zlecenie dotyczyło pracy w supermarkecie Tesco. Praca była dość prosta ponieważ dotyczyła głównie typowych obowiązków pracownika hali, jak wykładanie towarów i uzupełnienie bieżącego asortymentu. Wkrótce za pośrednictwem Niden udało mi się zmienić pracę na nieco ciekawszą - byłem odpowiedzialny za kompletację zamówień w magazynie ze sprzętem sportowym. A jako, że sport to moja pasja ta praca zdecydowanie bardziej mi odpowiadała. Dodatkowo atrakcyjne dla ucznia zarobki pozwoliły mi wyjechać po raz pierwszy na wakacje na które sam zarobiłem:) i choć były to wakacje pod namiotem były niezapomniane.

Obecnie podczas każdej przerwy w nauce korzystam z ofert pracy dorywczej w Niden podejmując krótkoterminowe zlecenia. Ciągle poszerzam swoje horyzonty... byłem już kasjerem, magazynierem, pracownikiem sklepu z dywanami, pracownikiem od przeprowadzek biur - także moje CV jest coraz bogatsze:) Terminowe wypłaty i dobry kontakt z konsultantami Agencji sprawiają, że nie muszę szukać innego pracodawcy. A dodatkowo mimo, iż moje dotychczasowe zatrudnienie dotyczyło głównie prostych prac, myślę, że jego różnorodność jest cenna i w przyszłości ułatwi mi znalezienie własnego miejsca na rynku pracy.

Mateusz, uczeń
Irakli, Pracownik produkcji

Irakli, Gruzja

#operatormaszyn #pracownikmontażu

Mam na imię Irakli i pochodzę z Gruzji. Cieszę, się że mogę podzielić się z Wami moją historią. Po raz pierwszy przyjechałem do Polski do pracy w 2018 roku. W Gruzji obecnie jest bardzo trudno znaleźć zatrudnienie, nasza gospodarka nie jest rozwinięta, przez co zarobki są bardzo niskie. To dlatego mieszkańcy Gruzji wyjeżdżają za granicę aby zarobić choć trochę więcej pieniędzy, aby móc po prostu godnie żyć.

W Gruzji mówi się, że Polska jest mocno uprzemysłowionym krajem, który czeka na pracowników. Dlatego po tym jak nie udało mi się znaleźć zatrudnienia w swoim kraju postanowiłem wyjechać do pracy w Polsce. Na początku bardzo się martwiłem i denerwowałem tym, co może mnie spotkać w zupełnie obcym miejscu. Ale kiedy faktycznie przyjechałem wszystko się zmieniło. Polacy są bardzo miłymi ludźmi, a polska kultura bardzo mi odpowiada. Każdy mi pomagał, kiedy tylko tego potrzebowałem. Rzeczą, która mnie najbardziej zachwyciła jest to, że produkty możemy w Polsce kupić w naprawdę rozsądnych cenach! Do dzisiaj dziękuję Bogu, że trafiłem do takiej firmy jak Niden.

To grupa profesjonalistów, która naprawdę dba i czuje się odpowiedzialna za swoich pracowników. Koordynator pomaga mi we wszystkich sprawach, z którymi sobie nie radzę, dzięki czemu czuję się naprawdę bezpiecznie. To bardzo ułatwia życie w obcym kraju!

Tatiana, Team Lider

#pracanaprodukcji, #pracadlaukraincow

Pochodzę z Ukrainy z okolic Tarnopola. Z uwagi na fakt, że na Ukrainie zwłaszcza w moich okolicach trudno jest dostać pracę za którą można utrzymać rodzinę, sytuacja finansowa zmusiła mnie do poszukiwania pracy poza granicami kraju. Moim pierwszym celem wyjazdu zarobkowego była Rosja. Pracowałam tam przez 6 miesięcy, zajmowałam się głównie sprzątaniem. Jednak konflikt zbrojny między Ukrainą a Rosją zmusił mnie do powrotu na Ukrainę.

Niestety znalezienie uczciwego pracodawcy w moim miejscu zamieszkania było prawie niemożliwe i zmusiło mnie to do kolejnych wyjazdów zarobkowych, tym razem do Polski. Przez 3 lata wyjeżdżałam sezonowo na okres wakacji do nadmorskich kurortów, niestety ta forma zarobkowania była niewystarczająca aby utrzymać rodzinę i dorastającą córkę. Wówczas od lokalnego przewoźnika usłyszałam o ofercie pracy w Polsce dla Ukriańców przy produkcji kawy. Wiele osób z okolicy zachwalało tę ofertę, dlatego postanowiłam spróbować i tak trafiłam do firmy Niden.

W zasadzie od pierwszego dnia wiedziałam, że była to dobra decyzja. Pracy było dużo, zakwaterowanie w dobrych warunkach, dowóz do pracy, terminowe wypłaty, świetny kontakt z koordynatorem. Moja ciężka praca zaowocowała również awansem i po kilku miesiącach zostałam wyznaczona na Team lidera nadzorującego pracowników Niden. Obecnie wspieram Managera Operacyjnego Niden w jego pracy i koordynuję pracę Ukraińców aż na 7 zakładach produkcyjnych.

Tatiana

Praca w Niden pozwala mi nie tylko znaleźć bezpieczeństwo finansowe ale również daje mi szansę aby móc się rozwijać zawodowo w kwestiach związanych z administracją czy zarządzaniem personelem. Dzięki Agencji Pracy Tymczasowej Niden mam nadzieję zrealizować swoje plany i już niebawem sprowadzić do Polski moją córkę, aby tu mogła kontynuować naukę. A z uwagi na fakt, iż mam polskie korzenie tym większą radość sprawia mi, iż nauczyłam się dobrze języka polskiego i mam nadzieję, że już na stałe będę mogła zamieszkać w Polsce.

Olga - Niden

Olga, Dyrektor Operacyjny

#karieraNiden

Swoją przygodę z Niden rozpoczęłam w 2013 roku. Po blisko 4 letniej przerwie w pracy związanej z wychowaniem dwójki małych dzieci postanowiłam powrócić na rynek pracy. Biorąc pod uwagę ówczesne realia na znalezienie zatrudnienia wyznaczyłam sobie czas około 6 miesięcy.

Jako, że życie bywa przewrotne pracę znalazłam w ciągu tygodnia, a warunkiem jej otrzymania było jej rozpoczęcie w ciągu zaledwie kilku dni. To zmusiło mnie do całkowitej reorganizacji swojego życia rodzinnego. Na szczęście znalezienie przedszkola dla dwójki dzieci w tak krótki czasie okazało się możliwe. Tak zostałam Specjalistą ds. rekrutacji w Niden i pierwszym pracownikiem nowo otwartego Oddziału w Katowicach.

Przez następne lata w Niden miałam okazję pracować na różnych stanowiskach, takich jak koordynator operacyjny, manager oddziału, manager regionu, a obecnie dyrektor operacyjny. Praca na każdym z tym stanowisk niosła za sobą różne obowiązki i różny zakres odpowiedzialności, co pozwoliło mi rozwijać się w wielu obszarach. W międzyczasie zmieniała się również firma dostosowując się do wymagań zmieniającego się rynku pracy. Mały jednoosobowy Oddział w Katowicach przez te lata rozrósł się do 10-osobowego zespołu.

Od początku zatrudnienia w firmie Niden zawsze ceniłam indywidualne podejście do pracowników oraz możliwość kreowania własnych rozwiązań. Współpraca z osobami, które potrafią słuchać, doradzać i wspólnie szukają optymalnych dróg sprawia, że Niden jest pracodawcą z którym mogłam stworzyć dobry, trwały związek na lata, a poczucie realnego wpływu na kształtowanie, misję i wartości organizacji jest dla mnie źródłem nie tylko zawodowej, ale i osobistej satysfakcji.

Mateusz, CEO

#zHolandiidoPolski

Z Pracą Tymczasową jestem związany już od 20 lat. Gdzie pierwsze doświadczenia wynosiłem jako młody człowiek pracujący na polach, w szklarniach czy magazynach logistycznych w Niemczech oraz Holandii. Taka droga rozwoju kariery zdecydowanie pomogła mi w zrozumieniu oraz docenieniu wartości każdego pracownika oraz jego niepodważalnej roli we współtworzeniu sukcesu każdej organizacji.

Od 18 lat działam aktywnie jako koordynator, pośrednik, planista, manager, a obecnie również właściciel Agencji Pracy Tymczasowej. Staram się zawsze służyć wsparciem oraz dobrą radą każdej koleżance i koledze w firmie - nie tylko najbliższym współpracownikom, ale również pracownikom biur czy najważniejszym dla Nas - Pracownikom Tymczasowym.

Mateusz CEO - Niden

Od zawsze chciałem rozwijać organizację bliską i przyjazną dla wszystkich, zarówno pracowników jak i klientów czy dostawców. Tylko właściwa synergia oraz wzajemny szacunek pozwala nam konsekwentnie rozwijać grono osób i firm zadowolonych z usług Niden.
Zawsze dążyłem do tego aby tworzyć oraz pracować w firmie, której największą ambicją są długoterminowe relacje z Pracownikami oraz Klientami. Jestem dumny z tego, że każdy w tej relacji może się czuć wyjątkowy i najważniejszy.

Wraz z Niden otwieramy nowy rozdział w obsłudze międzynarodowego rynku pracy, jestem przekonany, że wspólnie osiągniemy sukces zbudowany na fundamencie doświadczenia, energii oraz nieprzerwanie efektywnej pracy.

Dołącz do Nas, daj się zainspirować i razem z nami zrób różnicę!