2024-07-16
Przypominamy, że w Polsce wymiar urlopu dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wynosi 20 lub 26 dni, zależnie od stażu pracy. Z kolei osoby […]
Czytaj dalej
2024-05-14
Dzisiejszy wpis będzie tym, w którym podzielimy się z Wami cząstką z życia naszej organizacji. Wielokrotnie powtarzamy, że relacje i dobra atmosfera w strukturze funkcjonowania naszej firmy są dla nas niezwykle ważne. W kwietniu zorganizowaliśmy kolejny konkurs firmowy. Zastanawiając się nad jego tematyką braliśmy pod uwagę aspekty związane z pracą na etacie, z porą roku jaka nadeszła oraz aktywnością fizyczną, która w pracy siedzącej jest niezwykle ważna. Chcieliśmy podać mocny argument, dlaczego warto uprawiać sport oraz dlaczego do niego zachęcamy. W ten sposób natrafiliśmy na badania naukowe, które wskazują, że człowiek w ciągu miesiąca pracy spędza prawie 62 godziny siedząc. Wiedzielście? Wiosna, to dobry moment, aby samochód zamienić na rower, a ostatni przystanek autobusowy, który wypada na naszej trasie na spacer. Pewnie zastanawiacie się na czym miało w ostateczności polegać zadanie konkursowe. :) Poprosiliśmy naszych pracowników wewnętrznych, aby za pomocą jednego zdjęcia lub filmu, pokazali nam w jaki sposób promują aktywny i zdrowy styl życia. Postawiliśmy na zaufanie i kreatywność naszej załogi dając totalną dowolność w kwestii formy aktywności sportowej, miejsca i czasu. Dziękujemy każdemu, kto wziął udział w naszym wiosennym konkursie. Wykazaliście się wielką kreatywnością i zaangażowaniem. Pierwsze miejsce zdobyła Julia Marczuk, nasza koordynator Operacyjna, pokazując swoją pasję do gór, natury i jazdy na rowerze. Drugie miejsce zajął Maksym Polishchuk, nasz Koordynator Procesów Rekrutacyjnych prezentując swoją pasję do piłki nożnej. Trzecim miejscem nagrodziliśmy naszą Dyrektor Operacyjną, Olgę Witaszek, która zaprezentowała swój aktywny, majówkowy pobyt nad Biebrzą, czerpiąc radość z natury. Wszystkie prace były tak wspaniałe, że postanowiliśmy przyznać dodatkowo dwa wyróżnienia. Pierwsze trafiło do Kateryny Osińskiej, naszej Koordynator Operacyjnej oraz do Patryka Czaprowskiego, naszego Specjalisty ds. Kadr i Płac Dziękujemy! A my już szykujemy kolejny Niden’owski konkurs! :)
2024-05-06
Dzisiaj obchodzony jest 𝗘𝘂𝗿𝗼𝗽𝗲𝗷𝘀𝗸𝗶 𝗗𝘇𝗶𝗲𝗻́ 𝗥𝘂𝗰𝗵𝘂 𝗗𝗿𝗼𝗴𝗼𝘄𝗲𝗴𝗼🚲. Jest to niesamowicie ważna inicjatywa, która dotyczy nie tylko kierowców, ale także rowerzystów. Celem tego dnia jest edukacja oraz przypomnienie jakie zasady powinny panować na drodze (także tej rowerowej).
2024-04-24
Jako organizacja zatrudniająca ludzi na różnych stanowiskach, czujemy się odpowiedzialni za ich rozwój oraz poszerzanie umiejętności. Miesiąc kwiecień był dla naszej firmy mocno rozwojowy. Przeprowadziliśmy cykl szkoleń m.in. dla managerów i handlowców, na których mogli oni uzupełnić swoją wiedzę oraz poszerzyć kompetencje. Żyjemy w czasach, gdzie firmy zatrudniające nowych pracowników mają ciągłą styczność z osobami z różnych pokoleń tj. Baby Boomers, Gen Z czy Y, które charakteryzują się zróżnicowanym podejściem do wielu spraw, takich jak stosunek do pracy, life balans czy relacji między pracownikiem a pracodawcą. W Niden staramy się zawsze być na bieżąco oraz podążać z “duchem czasu”, dlatego tak ważne jest dla nas poszerzanie wiedzy o różne informacje, techniki pracy czy komunikacji, które w późniejszym czasie mają prowadzić do wspólnego ujednolicenia wzajemnych interakcji, zarówno na płaszczyźnie struktur wewnątrz firmy jak i tych poza nią, w kontakcie z klientami i pracownikami zewnętrznymi. Jako rozwijająca się firma, wiemy, że zmiany są nieuniknione, dlatego na bieżąco dbamy o to, aby nasi pracownicy byli przygotowani na wszystkie możliwe sytuacje. Osobom, które brały udział w jednym z naszych szkoleń zadaliśmy kilka pytań tj.: Czy szkolenia i samorozwój są dla Ciebie ważne? Czy czujesz się doceniany przez pracodawcę dzięki możliwościom poszerzania swojej wiedzy w czasie pracy? Czy w Twojej opinii szkolenia są potrzebne i pomagają Ci w rozwoju? W linku poniżej jest możliwość u s ł y s z e n i a odpowiedzi naszych pracowników 🙂 https://www.instagram.com/p/C6D4qRTq8NO/ Cieszymy się, że możemy razem tworzyć lepsze jutro. People Matter!
2024-04-08
Diamenty Forbesa, to prestiżowy ranking tworzony corocznie przez redakcję magazynu Forbes Polska. Celem jest wyróżnienie i nagrodzenie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. Jest to swoiste odzwierciedlenie kondycji i tempa rozwoju polskiego biznesu. 11 marca 2024 r. w Warszawie odbyła się Gala Diamenty Forbesa 2024, podczas której jedna z naszych spółek z Niden Service otrzymała nagrodę wśród najbardziej dynamicznych firm z przychodami do 250 mln zł. Nie byłoby to możliwe bez naszych wspaniałych partnerów i pracowników, którym z tego miejsca raz jeszcze bardzo dziękujemy, licząc na dalszy, wspólny rozwój. Dziękujemy także naszemu Key Account Managerowi - Adamowi Arendarskiemu, za reprezentowanie Niden na tej wspaniałej gali.
2024-02-17
Często wracamy do tematu usług, które wykonujemy. Wiemy, że dla naszych stałych obserwujących może być to monotematyczne, ale wpisy takie powstają w głównej mierze z uwagi na nowych oraz potencjalnych klientów oraz pracowników, aby wywindować te informacje ku górze. Często trafiają do nas powtarzające się pytania z nimi związane, poczynając od tego jakie usługi świadczymy, kończąc na tym na czym one polegają.
Czy zwracacie uwagę na Work - life - Balance? Jak ważne jest dla Was odgrodzenie pracy od życia prywatnego? Wiemy, że wielu ludzi (i nie mówimy tu stricte o naszej organizacji) ma problem z zachowaniem zdrowego balansu na tej płaszczyźnie. Nasz Dyrektor Operacyjna - Olga Witaszek jest mocnym zwolennikiem takiego podejścia i zawsze powtarza, że "Budując i zarządzając swoim zespołem staram się, aby moi pracownicy mogli zachować równowagę między życiem prywatnym, a zawodowym. Moim zdaniem koncepcja Work - life - Balance jest kluczowa w utrzymaniu wewnętrznej motywacji i wydłuża okres związania się z firmą. Przy naszej specyfice pracy nie zawsze taki podział jest w 100% możliwy, niemniej w 𝗡𝗶𝗱𝗲𝗻 ta równowaga wypada naprawdę dobrze."
Domeną każdej firmy jest fakt, że zawsze jest jej początek oraz osoba, która inicjuje jej powstanie. W Przypadku Niden tą osobą, był nasz CEO - Mateusz Grüner. Założyciel, “ojciec” i dla wielu motywacja. Mateusz w branży Pracy Tymczasowej działa od ponad 20 lat. Faktem jest, że w swojej karierze zawodowej przeszedł wszystkie etapy zatrudnienia (od pracy na produkcji, po stanowisko dyrektorskie), dlatego swoich pracowników produkcyjnych i biurowych, ale także klientów potrafi zrozumieć jak nikt inny.