Jako organizacja zatrudniająca ludzi na różnych stanowiskach, czujemy się odpowiedzialni za ich rozwój oraz poszerzanie umiejętności.
Miesiąc kwiecień był dla naszej firmy mocno rozwojowy. Przeprowadziliśmy cykl szkoleń m.in. dla managerów i handlowców, na których mogli oni uzupełnić swoją wiedzę oraz poszerzyć kompetencje.
Żyjemy w czasach, gdzie firmy zatrudniające nowych pracowników mają ciągłą styczność z osobami z różnych pokoleń tj. Baby Boomers, Gen Z czy Y, które charakteryzują się zróżnicowanym podejściem do wielu spraw, takich jak stosunek do pracy, life balans czy relacji między pracownikiem a pracodawcą.
W Niden staramy się zawsze być na bieżąco oraz podążać z “duchem czasu”, dlatego tak ważne jest dla nas poszerzanie wiedzy o różne informacje, techniki pracy czy komunikacji, które w późniejszym czasie mają prowadzić do wspólnego ujednolicenia wzajemnych interakcji, zarówno na płaszczyźnie struktur wewnątrz firmy jak i tych poza nią, w kontakcie z klientami i pracownikami zewnętrznymi.
Jako rozwijająca się firma, wiemy, że zmiany są nieuniknione, dlatego na bieżąco dbamy o to, aby nasi pracownicy byli przygotowani na wszystkie możliwe sytuacje.
Osobom, które brały udział w jednym z naszych szkoleń zadaliśmy kilka pytań tj.:
Czy szkolenia i samorozwój są dla Ciebie ważne?
Czy czujesz się doceniany przez pracodawcę dzięki możliwościom poszerzania swojej wiedzy w czasie pracy?
Czy w Twojej opinii szkolenia są potrzebne i pomagają Ci w rozwoju?
W linku poniżej jest możliwość u s ł y s z e n i a odpowiedzi naszych pracowników 🙂
https://www.instagram.com/p/C6D4qRTq8NO/
Cieszymy się, że możemy razem tworzyć lepsze jutro. People Matter!